Farmasi bemutató
A FARMASI 123 országba exportálja termékeit, és 365 millió fogyasztóval és
több mint 50000 értékesítési hellyel rendelkezik. Sikerük titka nem
csupán hatalmas gyártókapacitásuk eredménye, de Hatan Omer Tuna
döntéseinek következménye, aki a FARMASI vállalat elnöke és a Tuna
család második generációjának a tagja. Az ő ötlete volt, hogy
termékeiket ne értékesítési vállalatokon keresztül árulják, hanem
közvetlenül a fogyasztókkal dolgozzanak. 2010-től a FARMASI
megváltoztatta értékesítési rendszerét és saját Multi-Level Marketing-et
hozott létre, amely a Törökországban szerzett értékesítési
tapasztalatokból merített. Ez a lépés dinamikusan beindította a FARMASI
termékek eladását. Jelenleg a FARMASI termékeit 15 országban értékesítik
MLM hálózaton keresztül, és az eladás mennyisége, valamint az országok
száma gyors tempóban növekszik. A FARMASI nemcsak tartja a lépést a
legújabb globális trendekkel, de saját laboratóriumainak köszönhetően a
versenytársakkal szemben gyorsabban képes termékeit fejleszteni. A
FARMASI a Tuna család három generációjának támogatását élvezve egyre
magasabbra tör.
Nagyon nagy jövő előtt állunk!