Farmasi Central Europe, Kft.

1051 Budapest

Széchenyi István tér 7-8. C. ép. 1. L.ház

Magyarország

tel.: +421 918 520 405
email: infohu@farmasi.com
(hétfőtől péntekig: 09:00 - 17:00 hod.)
Banki adatok:
Bank neve: Unicredit Banka
HU: 10918001-00000095-92660009
Adoszam: 26113968-2-41

Közösségi adószám: HU26113968

A társaság ÁFA-fizető.
A webáruházban feltüntetett árak magyar forintban és áfával értendőek. A termékek mellett feltüntetett árak véglegesek.

Adatvédelmi szabályzat

I. Alapszabályok
Személyes adatkezelő az Art. Az egyéneknek a személyes adatok feldolgozása és az ilyen adatok szabad mozgása tekintetében történő védelméről szóló 2016/679 / EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: GDPR) 4. cikkének (7) bekezdése a FARMASI COSMETICS SLOVAKIA, ID 51 139 791, a Stará Vajnorská 17 székhelye, 831 04 Pozsony, Szlovák Köztársaság (a továbbiakban: adminisztrátor).
A menedzser elérhetősége:
cím: Stará Vajnorská 17, 831 04 Pozsony, Szlovák Köztársaság
e-mail: infosk@farmasi.com
telefon: +421 2 502 010 00
A személyes adatok az azonosított vagy azonosítható természetes vagy jogi személyre vonatkozó valamennyi információ; az azonosítható természetes vagy jogi személy olyan személy, akit közvetlenül vagy közvetve azonosíthatunk, különösen egy meghatározott azonosítóval, például névvel, azonosító számmal, helyadatokkal, hálózati azonosítóval vagy egy vagy több specifikus tényezővel, fiziológiai, genetikai, mentális, gazdasági, szociális.
A rendszergazda kijelöl egy adatvédelmi tisztviselőt. A hitelezők elérhetősége: infosk@farmasi.com
II. A feldolgozott személyes adatok forrásai és kategóriái:
Az adminisztrátor kezeli az általa megadott személyes adatokat vagy az adminisztrátor által a megrendelés alapján kapott személyes adatokat.
A rendszergazda feldolgozza az Ön azonosítását és elérhetőségeit, valamint a szerződés teljesítéséhez szükséges adatokat.
III. A személyes adatok feldolgozásának jogi célja és célja:
A személyes adatok feldolgozásának jogszerű oka:
az Ön és az adminisztrátor között létrejött szerződés teljesítése. 6. cikk 1 pont. b) GDPR,
a menedzser jogos érdeke a közvetlen marketing biztosításában (üzleti hirdetések és hírlevelek küldése) 6. cikk 1 pont. f) GDPR,
Az Ön hozzájárulása a feldolgozáshoz a közvetlen marketing biztosítása céljából (üzleti hirdetések és hírlevelek küldése) 6. cikk 1 pont. a) GDPR a 7. § (1) bekezdésével összefüggésben; 2. sz. 480/2004 Coll., Az információs társadalom bizonyos szolgáltatásairól az áruk vagy szolgáltatások megrendelése esetén.
A személyes adatok feldolgozásának célja:
a megrendelés biztosítása és az Ön és a megbízott közötti szerződéses kapcsolatból eredő jogok és kötelezettségek gyakorlása; a megrendelés sikeres feldolgozásához szükséges személyes adatok (név és vezetéknév, cím, telefon és e-mail kapcsolat) szükségesek Személyes adatok szükségesek ahhoz, hogy a szerződés megkötése és teljesítése személyes adatok közlése nélkül nem lehetséges a szerződést megkötni vagy végrehajtja a rendszergazda,
marketing információk küldése,
bónuszszámítás és a kapcsolódó jelentések.
Az adminisztrátornak nincs automatikus, egyéni döntése az Art. 22 GDPR. Ön kifejezett hozzájárulását adta az ilyen feldolgozáshoz.
IV. Az adatok visszatartási ideje
Az adminisztrátor személyes adatokat tárol:
az Ön és a vagyonkezelő közötti szerződéses jogviszonyból eredő jogok és kötelezettségek gyakorlásához szükséges időtartamra és az ezen szerződéses kapcsolatokból eredő követelések gyakorlására (a szerződéses kapcsolat megszűnésétől számított 15 évig).
mindaddig, amíg a személyes adatoknak a marketing célú feldolgozásához való hozzájárulását visszavonják, legfeljebb 5 évig.
A megőrzési idő lejárta után a rendszergazda törli a személyes adatokat.
V. A személyes adatok címzettjei (a vezető alvállalkozói)
A személyes adatok címzettjei:
hozzájárulás az áruk / szolgáltatások nyújtásához / a szerződés szerinti kifizetések teljesítéséhez
e-shop szolgáltatások és az e-bolt működéséhez kapcsolódó egyéb szolgáltatások nyújtása
marketing szolgáltatások biztosítása
A rendszergazda személyes adatokat ad ki egy harmadik országnak (az EU-n kívül) a felhőszolgáltatások nyújtására, nem pedig feldolgozásra.
VI. Az Ön jogai
A GDPR feltételei szerint:
személyes adatokhoz való hozzáférés joga, \ t 15 GDPR,
a személyes adatok helyesbítésének joga a \ t 16 GDPR vagy a feldolgozás korlátozása az Art. 18 GDPR.
a személyes adatok törlésének joga az Art. 17 GDPR.
joga van a feldolgozás elleni kifogással szemben a \ t 21 GDPR a
az adatok átruházhatóságának joga az 1. cikk 20 GDPR.
joga, hogy írásban vagy elektronikusan visszavonja a feldolgozásra vonatkozó hozzájárulást az 1. cikkben említett adminisztrátor címére vagy e-mailjére. III.
Továbbá joga van panaszt benyújtani a Személyes Adatvédelmi Hivatalhoz, ha úgy gondolja, hogy megsértette a magánéletét.
VII. A személyes adatok biztonságának feltételei
A rendszergazda kijelenti, hogy minden technikai és szervezeti intézkedést megtett a személyes adatok védelmére.
Az adminisztrátor technikai intézkedéseket hozott az adatraktárak és a személyes adatraktárak írásos formában történő biztosítására.
A rendszergazda kijelenti, hogy a személyes adatok csak a meghatalmazott személyek rendelkezésére állnak.
VIII. Záró rendelkezések
Az online rendelési űrlapból történő megrendelés benyújtásával Ön tudomásul veszi, hogy ismeri az adatvédelmi irányelvet és elfogadja azt teljes egészében.
Ön elfogadja ezeket a feltételeket, ha az online űrlapon jelölje be a hozzájárulást. Az Ön beleegyezésének megerősítésével Ön tudomásul veszi, hogy ismeri az adatvédelmi irányelvet és elfogadja azt teljes egészében.
Az adminisztrátor jogosult ezen feltételek megváltoztatására. Az adatvédelmi irányelvek új verzióját közzéteszik a webhelyén, és ezzel egyidejűleg elküldi Önnek e feltételek új verzióját az e-mail címére, amelyet a rendszergazda számára megadott.


Ezek a feltételek 2015.05.25-én lépnek hatályba.

KISZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS

Ha rendelése 0 Ft - 6 400 Ft értékű, a futárszolgálati díj (GLS) 1120 Ft
Ha rendelése 6 401 Ft - 16 000 Ft értékű, a futárszolgálati díj (GLS) 960 Ft

Ha rendelése 16 001 Ft - 25 600 Ft értékű, a futárszolgálati díj (GLS) 640 Ft
Ha rendelése 25 601 Ft - 32 000 Ft értékű, a futárszolgálati díj (GLS) 320 Ft

Ha rendelése meghaladja a 32 001 Ft értéket, a futárszolgálat (GLS) díjmentes.

A szállítási díjat a rendelésért fizetendő összegből számítjuk ki.

Utánvételes fizetés esetén 320 Ft-ot számlázunk

Üzleti és panaszfeltételek

FELTÉTELEIT PANASZOK

1. Bevezető rendelkezések

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban "Feltételek") szabályozzák a jogi kapcsolat az eladó és a természetes vagy jogi személy, aki küldte az e saját engedélyezési rend, a rendszer feldolgozott kereskedelem www.farmasi.hu

1.2. Bolt tulajdonosa:

Farmasi COSMETICS SLOVAKIA sro
Vajnorská 17
Bratislava - Nové Mesto város kerületi 831 04
Szlovákia
ID: 51139791

2. A megrendelés folyamata és a szerződés

2.1. A megrendelés a vevő igazolja, hogy e feltételeket kielégítőnek, ideértve a panaszt, és hogy egyetért velük.

2.2 A sorrend a szerződéstervezetet. Az adásvételi szerződés keletkezik az áru átvételekor a vevő által megrendelt.

2.3 A feltétel az elektronikus megrendelést, hogy töltse ki az összes nyomtatványt előírt információk és követelmények.

2.4 A teljesítés helye a megadott címre a vevő által a sorrendben.

2.5. Cím az áru áthalad a vevő köteles kifizetni a vételárat, megkapja az árut.

3. Szállítási feltételek

3.1. Szállítási határidő maximum 5 munkanap napjától jóváírását alapok számlát predávajúceho.V indokolt esetben a szállítási idő meghosszabbítható, ebben az esetben az eladó tájékoztatja a vevőt azonnal.

2.3 Az árak az áruk weboldalon elhelyezett nem tartalmazza a szállítási költségeket és a fizetés utánvéttel, biztosítási és egyéb közlekedési eszközei árut a vevő.

3.3 Az áru lesz elküldve a General Logistics Systems.

3.4. Az árak az áruszállítás függ a megrendelés összegétől levonása után kedvezmények (a bónusz kifizetését pontok nem számítanak ezek az összegek érdekében, figyelembe véve a végén fizetendő összeg) ár szállítás:

Ha rendelése 0 Ft - 6 400 Ft értékű, a futárszolgálati díj (GLS) 1120 Ft
Ha rendelése 6 401 Ft - 16 000 Ft értékű, a futárszolgálati díj (GLS) 960 Ft

Ha rendelése 16 001 Ft - 25 600 Ft értékű, a futárszolgálati díj (GLS) 640 Ft
Ha rendelése 25 601 Ft - 32 000 Ft értékű, a futárszolgálati díj (GLS) 320 Ft

Ha rendelése meghaladja a 32 001 Ft értéket, a futárszolgálat (GLS) díjmentes.

Utánvételes fizetés esetén 320 Ft-ot számlázunk

4. Fizetési áruk

4.1. Fizetés az áru lehet tenni az alábbi módokon:

4.1.1. Utánvét - kifizetésekre vevő leszállításakor az árut közvetlenül a futár

4.1.2. Előleg - a fizetési végzett vevő, ha így egy rendelést, amely azért jött, miután a rendelés megerősítő okmányok fizetés. Ebben az esetben az áru küldött csak miután megkapta fizetés a számla.

5. rendelés törlése

1.5 Rendelések lemondása a vevő:

5.1.1. A vevőnek joga rendelni telefonon vagy e-mailben, hogy megszünteti vagy változás indoklás nélkül bármikor egy órán belül indulás. Lemondás esetén a visszaigazolt megrendelések a vevő felelős a károkért, amelyek az eladó tárgyalások. Lemondási díj összege 30% a teljes ár az áru.

2.5 Eladó fenntartja a jogot, hogy megváltoztassa vagy megszünteti a sorrendben az alábbi esetekben:

5.2.1. A rendelés nem lehetséges, hogy erősítse meg a kötési (helytelenül szerepel a telefonszám nem elérhető, nem válaszol az e-mailek, stb)

5.2.2. Az árut már nem gyártják, vagy szállított, vagy jelentősen megváltozik ár termékértékesítő. Abban az esetben, ha ez megtörténik, az eladó azonnal lépjen kapcsolatba a vevő az, hogy hogyan kell eljárni. Ha a vevő kifizette egy részét vagy teljes összegét a vételár, ez az összeg visszafizetésre kerül 5 munkanapon belül.

6. elállás

6.1. A vevő jogosult a szerződéstől elállni 14 munkanapon belül a termék átvételét indoklás nélkül összhangban mp. § 12 §. Törvény 1. sz. 108/2000 Coll Fogyasztóvédelmi házaló kereskedelem és a távollevők között kötött módosítva.

2.6 Elállás a vevő köteles veszik az írott formában.

3.6 Elállás átadásával pontot kell tartalmaznia azonosítását a vásárló a megrendelés számát és dátumát, a pontos leírás az áruk, a mód, ahogyan az eladó visszafizetni a kapott ellenérték adott számlaszám és / vagy levelezési címét. Ezzel párhuzamosan a elállás az eladó köteles az árut a fizetési igazolás, és így tovább. és az eredeti csomagolásban formájában biztosított elemet.

4.6 Ha a vevő eláll a szerződéstől, és az eladó az árukat, amelyeket nem használunk, akkor az eredeti lezárt eredeti csomagolásban, nem sérült, vagy hiányos visszatér Vevő kifizette a vételárat az áru említett kötési elfogadása érdekében, vagy annak egy részét a 10 munkanapon belül kézhezvételét a szerződés megszűnése és áruszállítás az eladó által átutalással a számla a vevő tervezett vásárlók.

7. igénypontok

7.1. Abban az esetben, az áru visszaküldésének a jogszabályban meghatározott 14 napos időszak, illetve panasz esetén a vevő köteles eljárni:

7.1.1.Tovar vevő küldött a levelezési cím: Farmasi Cosmetics Slovakia, sro, Old Vajorská 17, 831 04 Bratislava, csomag, nem utánvéttel. A csomagolásban elhelyezett és a termék rövid kérhet visszatérítést (abban az esetben az áru visszaküldésének 14 napon belül), vagy egy rövid panaszt (abban az esetben a követelés garanciális). A kérelmet tartalmaznia kell a számlaszámot, amelyre a vevő kívánja átutalni, vagy a címet, amelyre el tudjuk küldeni a postai szolgáltatás. A panasznak tartalmaznia kell az oka a visszatérő.

2.7 És a káros mellékhatásokat a kozmetikai termékek Farmasi nem kifogásokon.

8. Záró rendelkezések

8.1. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy ezeket a feltételeket. Kötelezettség írásban ezeket a változásokat az üzleti feltételek és a panaszok teljesül azáltal, hogy a honlapon az e-kereskedelem eladó.

2.8 A kapcsolatok nem szabályozzák ezeket az általános szerződési feltételeket, a vonatkozó rendelkezéseket a Ptk Jog, törvény nélkül. 22/2004 Coll elektronikus kereskedelem és a módosító törvény nélkül. 128/2002 állami ellenőrzése belső piac Fogyasztóvédelmi kérdések és módosításairól egyes törvények által módosított törvény értelmében. 284/2002 Coll, a módosított, valamint a fogyasztóvédelmi törvény távollévők.

8.3. Ezek a feltételek lépnek hatályba a vevő vásárlás befejezését.

8.4. Vevők megrendelés elküldése azt állítja, hogy ezek az általános szerződési feltételek olvasni és teljes mértékben egyetért velük.

Csokikra vonatkozó szabályelvek :

Az Európai Parlament és a Tanács 2002/58/EK irányelve (2002. július 12.) az elektronikus hírközlési ágazatban a személyes adatok kezeléséről, feldolgozásáról és a magánélet védelméről (Elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelv) szabályozza az ún. HTTP-sütik (cookie-k) használatát az internetes böngésző és a weboldal között. Az irányelv szerint a cookie-k használatát "engedélyezni kell", feltéve, hogy a felhasználónak világos és pontos információja van a cookie-k és hasonló eszközök céljáról, illetve, hogy a felhasználónak tudomása van az általa használt informatikai eszközön tárolt információkról. A felhasználónak joga van megtagadni a cookie-k vagy hasonló eszközök tárolását a használt informatikai eszközükön. Emiatt a felhasználónak engedélyeznie kell a cookie-k használatát. Mik azok a HTTP-sütik (cookie-k)? A HTTP-sütik (angolul cookie) olyan adatok, amelyeket a weboldal a böngészés során tárol a számítógépén vagy a mobileszközön. Ezen adatoknak köszönhetően a webhely bizonyos ideig tárolja a beállításokat (pl.: bejelentkezési nevet, nyelvet, betűméretet és egyéb beállításokat), ezért nem kell újra beírnia a webhely következő látogatása alkalmával vagy a webhely böngészése során. A legtöbb nagy weboldal ezt a technológiát használja. Hogyan használhatók a cookie-k? A cookie-kat a következő célokra lehet használni: • emlékeznek a weboldal utoljára használt szakaszára • emlékeznek az aktuális elemre a bal oldali menüben • a keresőmotor paramétereinek beállításához • a galéria nézet beállításához • új hozzászólások kiemeléséhez internetes fórumokon • megakadályozzák a párhuzamos anonim szavazást szavazásos versenyeken • a felhasználó bejelentkezési adatainak tárolásához (ha a felhasználó be van jelentkezve) • harmadik féltől származó szolgáltatások használatához, különösen a Google (Analytics, AdSense) A cookie-k használata nélkül nem lehet regisztrált felhasználóként bejelentkezni a weboldalra. Más szolgáltatások teljes vagy korlátozott mértékben használhatók. Ideiglenes (session) cookie-kat használunk, amelyek a böngésző bezárásakor törlődnek, valamint állandó (permanent) cookie-kat használunk, amelyek lejártukig a böngészőben maradnak a bezárásuk után is. Saját cookie-kat, valamint harmadik féltől származó cookie-kat (például Google) is használunk. A cookie-khoz való hozzáférést a weboldalak biztosítják. A cookie adatok nincsenek felhasználva más célokra. A cookie-k elfogadásához való hozzájárulás bármikor visszavonható, ha törli a cookie-kat az internetes böngészőből. A cookie-k törlésének menete a böngésző dokumentációjában található. A cookie-k ellenőrzése A cookie-kat saját belátása szerint ellenőrizheti és/vagy törölheti, további részletek a cookie-król: aboutcookies.org. Törölheti a számítógépén tárolt összes cookie-t, és a legtöbb böngészőt beállíthatja, hogy megakadályozza a tárolásukat. Ebben az esetben azonban bizonyos beállításokat manuálisan kell módosítania minden alkalommal, amikor felkeresi a webhelyet, és egyes szolgáltatások és funkciók nem fognak működni.

HOGYAN LEHET FARMASI TAG

A közös munka regisztrációs ürlap kitöltésével kezdődik.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeq_YMmuZOYCO9OTGACNIloE3je2225FlFCVy8ZEAeN_xRlFg/viewform?fbclid=IwAR07GABoxc2sVMuoI91K7MmuWMReSyDzMpeFN9XIaVP9AwUwpfOxEv0oAao

Ha szeretne velünk dolgozni, mindenképp szükséges megadni a következő adatokat: keresztnév, vezetéknév, állandó lakcím, e-mail cím és telefonszám nemzetközi formátumban (példa: +36 70 2222221).

Abban az esetben, ha szeretne saját csapatot építeni és províziót kapni érte, mindenképp adja meg a következő adatokat: születési szám, adószám és számlaszám nemzetközi formátumban (péda: HU18 333...stb)

A jelentkezési lap kitöltése után 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot és elküldjük a bejelentkezési adatait.

Minden regisztrált tagnak 23% kedvezményt biztosítunk a katalógusban feltüntetett árainkból.

Az első megrendelésénél küldünk Önnek egy REGISZTRÁCIÓS csomagot, melynek árát az oldalunkon megtalálja. A csomag részét képezik különböző termékminták és a szerződés, melyet kitöltve és postai úton kérünk visszaküldeni, ha szeretne saját csapatot építeni és provízióhoz jutni. (A szerződés kitöltésénél a személyi szám - szemelyi azonosito 11 szamjegyu a lakcím kártyán található, személyi igazolvány szám 6 szam 2 betű es a szemelyi igazolvanyon talalhato). A szerződést a következő címre kérjük visszaküldeni:

FARMASI CENTRAL EUROPE s. r. o.
Stará Vajnorská 17
Bratislava 831 04
Slovakia

Az üdvözlő csomag megrendelésére minden új regisztráló jogosult a regisztációtól számítva 30 napon belül.

Start 01 vagy Start 02 ára 3185 Ft (nettó ár).

Csomagok kiszállítása: GLS futárszolgálaton keresztül történik - a kiszállításról tájékoztató SMS-t kap

Szállítási költség: a rendelésért fizetendő összegből számítjuk ki.

16 000 Ft felett = a futárszolgálati díj 960 Ft

16 001 Ft - 25 600 Ft között = a futárszolgálati díj 640 Ft

25 601 Ft felett = ingyenes kiszállítással

Fizetési mód : utánvételes - futárnál fizetés (320 Ft-ot számlázunk pluszba)

utalásos - számlaszámra utalás: HU: 10918001-00000096-38250003

Katalógusok rendelése:

1 db = 320 Ft

3 db = 672 Ft

5 db = 960 Ft

10 db = 1.760 Ft

25 db = 4.000 Ft

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

Munkaidő: Hétfőtől péntekig - 8:00 - 17:00

E-mail: info@farmasi.sk

Telefón: +421 918 520 405

Kövessen minket: www.farmasi.hu


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el